مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-15سياسي

کتاب «الی» در شهرری رونمایی شد


مراسم گرامیداشت آغاز هفته کتاب و رونمایی از کتاب «الی» سفرنامه شامات و حدود سرزمین های اشغالی، با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مراسم گرامیداشت آغاز هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابدار با حضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسؤولان در محل ساختمان نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان ری برگزار شد .

فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این مراسم با حضور در محل کتابخانه شیخ کلینی از بخش های مختلف آن بازدید و ضمن گفت وگو با کتابداران و کارشناسان این مجموعه در جریان اقدامات و خدمات ارائه شده به مخاطبین و مراجعین این مرکز فرهنگی قرار گرفت.

رونمایی از کتاب سفرنامه الی.

در ادامه این برنامه و در مراسم رونمایی از کتاب سفرنامه الی.

، فرماندار ویژه شهرستان ری در سخنانی با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی اظهار کرد: خاطره مشترک همه ما معرفی و آشنایی با کتاب بعنوان یک دوست خوش بیان و یار مهربان در کودکی و ابتدای راه فراگیری سواد خواندن و نوشتن بوده است که در قطعه شعری به یاد ماندنی در کلاس دوم مدرسه، کتاب خود را یاری مهربان، دانا، خوش بیان و پند دهنده معرفی و در اذهان همه ما تا به امروز باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «الی» در شهرری رونمایی شد

کتاب «الی» در شهرری رونمایی شد