مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-27سياسي

غزه همچنان مقاوم ایستاده است


نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: همچنان غزه به امید آینده ای بدون صهیونیست مقاوم ایستاده و مقاومت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سید محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج، گفت: غزه مقاومت می کند تا چهره همه مقصران این جنایات را به جهان نشان دهد.

وی بیان کرد: بخش عمده ای از موفقیت های حماس از محور مقاومت با حمایت کشورهایی مانند سوریه، لبنان و ایران بوده که رژیم غاصب نیز درتلاش برای آوردن آمریکا به میدان است.

امام جمعه کرج دراین بخش از سخنان خود که با همراهی نمازگزاران در گفتن مرگ براسراییل همراه بود گفت: اکنون کشورهای خط مقاومت یکصدا علیه رژیم غاصب شده اند بطوریکه ملت ها با قومیت های مختلف می بینیم که حتی اگر دولت های آنان همراه نباشند جنایات اسراییل را محکوم می کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اضافه کرد: وجدان بشریت در مساله فلسطین بیدار شده و منشا آن انقلاب اسلامی است اگرچه برخی از دولت ها و سازمان ها هنوز درخواب هستند.

حسینی همدانی یادآورشد: اگرچه درداخل برخی از بچه های بی بوته چیزهایی می گویند و فریاد جانم فدای ایران سر می دهند اما به چیزهایی که بیان می کنند پای بند نیستند وگرنه جان برای آنها می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه همچنان مقاوم ایستاده است

غزه همچنان مقاوم ایستاده است