مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-06اقتصادي

برگزاری جشنواره محصولات کشاورزی به مناسبت هفته مازندران


سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: به مناسبت هفته مازندران جشنواره محصولات کشاورزی در شهرهای استان برگزار که در همین راستا محصولات کشاورزی استان در قالب این جشنواره معرفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید محمد جعفری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هماهنگی های لازم با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها در راستای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره های محصولات کشاورزی انجام شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره که قرار است به مناسبت هفته مازندران برگزار شود، جهاد کشاورزی مازندران محصولات کشاورزی خود را با محوریت برنج و مرکبات و سایر محصولات کشاورزی دیگر به معرض نمایش خواهد گذاشت.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: برای هرچه بهتر برگزار شد این جشنواره، غرفه هایی در مکان های مناسب شهرها دایر می شود تا امکان حضور گسترده مردم فراهم شود.

دبیر برگزاری جشنواره اظهار کرد: با توجه به هفته مازندران، برگزاری این جشنواره فرصت و ایده مناسبی است که می توان در راستای شناساندن محصولات کشاورزی استان در قالب این جشنواره باشیم.

وی ادامه داد: این جشنواره یک کار فرهنگی در حوزه کشاورزی است که می تواند با برنامه های فاخر همراه باشد و اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره محصولات کشاورزی به مناسبت هفته مازندران

برگزاری جشنواره محصولات کشاورزی به مناسبت هفته مازندران