مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-12اجتماعي

آغاز توزیع 3500 جلد کتاب در مناطق محروم و روستایی خوزستان


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به توزیع 300 قفسه کتاب در مدارس سطح استان، از پیگیری افزایش تعداد آن ها به یک هزار کتابخانه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به توزیع 300 قفسه کتاب در مدارس سطح استان، از پیگیری افزایش تعداد آن ها به یک هزار کتابخانه خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد در مراسم آغاز توزیع 300 قفسه کتابخانه در مدارس استان خوزستان که امروز (21 آبان ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اگر چه دنیا در حال تبدیل به دنیای دیجیتال و فضای مجازی است اما هیچ وقت هیچ چیز جای کتاب را پر نخواهد کرد و کتاب خوانی آثاری دارد که در فضای دیجیتال و مجازی پیدا نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در برنامه معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش بنا بر این است که تا حد ممکن بین دانش آموزان به ویژه دانش آموزان عشایری، کتاب توزیع شود.

در این خصوص همزمان با آغاز هفته کتاب خوانی، حدود 300 تا 350 کتابخانه در مدارس سطح استان خوزستان راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: در حال پیگیری برای افزایش تعداد این کتابخانه ها به حداقل یک هزار کتابخانه هستیم.

البته انتظار داریم نهاد کتابخانه های عمومی استان خوزستان، اداره کل ارشاد و استانداری نیز بتوانند تامین کننده کتاب باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع 3500 جلد کتاب در مناطق محروم و روستایی خوزستان

آغاز توزیع 3500 جلد کتاب در مناطق محروم و روستایی خوزستان