مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:252023-10-23فرهنگي

در آخرین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران چه خبر است؟


جشنواره فیلم کوتاه تهران روز دوشنبه یکم آبان ماه و در پنجمین و آخرین روز اکران فیلم های کوتاه راه یافته به بخش های مختلف، در پنج سالن پردیس سینمایی «ملت»، - جشنواره فیلم کوتاه تهران روز دوشنبه یکم آبان ماه و در پنجمین و آخرین روز اکران فیلم های کوتاه راه یافته به بخش های مختلف، در پنج سالن پردیس سینمایی ملت ، میزبان علاقه مندان سینمای کوتاه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،همانند دیگر روزهای جشنواره، سالن شماره یک و دو در روز پایانی هم به اکران فیلم های داستانی راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران اختصاص خواهند داشت.

در سانس اول و از ساعت 14 تا 15:30 فیلم های کوتاه شیهه دور به کارگردانی صمد قربان زاده، زاک به کارگردانی علی خسروی، همه چیز به نظر آقای کاف بستگی دارد به کارگردانی حسن حکمت روشن، اکو به کارگردانی یوسف شفیق، برادران آبتنی به کارگردانی سروش البخشی نایینی و نیمکت به کارگردانی بهروز شمشیری در سالن شماره یک روی پرده می رود.

در سانس دوم سالن شماره یک از ساعت 16 تا 17:30 فیلم های کوتاه نابومی ساخته سعید قندهاری، آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود ساخته مهدیه محمدی، خودکشی به سبک نیچه ساخته پیام کردستانی، ترموستات ساخته روزبه اخوان و بعد از نیمه شب ساخته محمد باقری روی پرده خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آخرین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران چه خبر است؟

در آخرین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران چه خبر است؟