مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-13اقتصادي

بنیاد مسکن کرمانشاه 15 هزار واحد نهضت ملی مسکن می سازد


مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن بنیاد در استان، گفت: هم اکنون پروژه ها از پیشرفت فیزیکی 10 تا 70 درصدی برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه امروز در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن سراج در شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ساخت خانه در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

  وی در توضیح وضعیت پروژه سه فاز سراج کرمانشاه که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام است، گفت: تاکنون برای 3 هزار و 500 واحد این پروژه، زمین توسط راه شهرسازی تأمین و تحویل بنیاد مسکن شده که عملیات اجرایی آن در سه فاز شروع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه اضافه کرد: فاز یک سراج با ظرفیت 360 واحد در قالب 15 بلوک در مرحله سفت کار و دیوارچینی است؛ فاز 2 سراج نیز با ظرفیت یک هزار و 125 واحد در قالب 16 بلوک که به شکل ساخت صنعتی قالب تونلی پروژه پیش خواهد رفت و در فاز سوم سراج با ظرفیت یک هزار و 735 واحد در قالب 27 بلوک، مراحل صدور پروانه و آماده سازی ها در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن کرمانشاه 15 هزار واحد نهضت ملی مسکن می سازد

بنیاد مسکن کرمانشاه 15 هزار واحد نهضت ملی مسکن می سازد