مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-20سياسي

سازمان های بین المللی با سکوت خود جنایات صهیونیست ها را تایید می کنند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: رژیم صهیونیستی انواع سلاح های کشتار جمعی را در غزه استفاده می کند اما سازمان های حقوق بشر و دیگر سازمان های حقوق کودکان با سکوت خود جنایات صهیونیست ها را تایید می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از بروجرد حجت الاسلام هادی کولیوند امروز در مراسم نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت که در مدرسه امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: در دوران دفاع مقدس ملت ایران و مردم بروجرد مورد ظلم و ستم دشمنان بودند ولی مقاومت و ایستادگی ملت ایران دشمنان را شکست داد، هزینه امنیت امروز ایران اسلامی، خون 300 هزار شهید بوده است.

وی اظهار داشت: امروز کودکان فلسطینی آماج حملات رژیم صهیونیستی هستند و تاکنون پنج هزار کودک در غزه و فلسطین به شهادت رسیدند، آنان کربلا را برای ما مجسم کردند، کودکان غزه این روزها دردهای فراوان می کشند، نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه ادامه دارد و این موضوع باعث ناراحتی جهانیان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: امروز مرگ بر آمریکا در نیویورک و دیگر کشورها بلند شده است زیرا رژیم صهیونیستی ظلم مضاعف بر علیه کودکان و زنان اعمال می کند، رژیم صهیونیستی انواع سلاح های کشتار جمعی را در غزه استفاده می کند ولی سازمان های حقوق بشر و دیگر سازمان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های بین المللی با سکوت خود جنایات صهیونیست ها را تایید می کنند

سازمان های بین المللی با سکوت خود جنایات صهیونیست ها را تایید می کنند