مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-15اجتماعي

طرح «نذر خدمت» هلال احمر خراسان جنوبی آغاز شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طرح «نذر خدمت» از سوی واحد داوطلبان هلال احمر استان زنجان از امروز در منطقه چاهداشی نهبندان به اجرا در می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان با کمک خیران، طرح نذر خدمت را از روستای چاهداشی نهبندان امروز آغاز می کند.

  وی با اشاره به اینکه تا پیش از این از سوی جمعیت هلال احمر طرح نذر آب در استان هایی که مشکل آب داشتند اجرایی شده بود، تاکید کرد: امسال این طرح با عنوان نذر خدمت و در مناطق کم برخورداری که مردم آن با مشکلات معیشتی روبرو هستند، به مورد اجرا گذاشته شده است.

  وی تصریح کرد: با پایش های صورت گرفت و ارزیابی های انجام شده، اجرای طرح ملی نذر خدمت با رویکردهای خدمات زیست محیطی و آب رسانی، خدمات سلامت محور، محرومیت زدایی، آموزش و توانمندسازی در 4 روستای نهبندان عملیاتی می شود.

  مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در بخش خدمات زیست محیطی و آب رسانی اقدام به تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار در روستای مهدی آباد و در بخش سلامت محور با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص اقدام به ویزیت و ارائه داروی رایگان با محوریت روستای کوجین، دهسلم، داشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «نذر خدمت» هلال احمر خراسان جنوبی آغاز شد

طرح «نذر خدمت» هلال احمر خراسان جنوبی آغاز شد