مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-08فرهنگي

رقابت کن و ونیز در جوایز فیلم اروپا


آکادمی فیلم اروپا نامزدهای بخش های اصلی سی و ششمین دوره جوایز فیلم اروپا را که در ماه دسامبر در برلین برگزار می شود، اعلام کرد.

  - آکادمی فیلم اروپا نامزدهای بخش های اصلی سی و ششمین دوره جوایز فیلم اروپا را که در ماه دسامبر در برلین برگزار می شود، اعلام کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، سی و ششمین دوره جوایز فیلم اروپا فهرست نامزدهای خود را اعلام کرد و فیلم آناتومی یک سقوط ساخته ژوستین تریه برنده نخل طلای جشنواره کن به همراه مرز سبز به کارگردانی آگنیشکا هولاند از لهستان، فیلم ایتالیایی من کاپیتان ساخته متئو گارونه ، برگ های افتاده از آکی کوریزماکی و منظقه مورد علاقه ساخته جاناتان گیلزر برای کسب جایزه بهترین فیلم سال سینمای اروپا رقابت خواهند کرد که همگی یا در جشنواره کن و یا در ونیز نخستین نمایش جهانی خود را تجربه کرده اند.

در شاخه بهترین کارگردانی هم ژوستین تریه ، آکی کوریزماکی ، آگنیشکا هولاند ، متئو گارونه و جاناتان گیلرز حضور دارند که فیلمهای تمامی این کارگردانان در شاخه بهترین فیلم نیز نامزد دریافت جایزه هستند.

ساندرا هولر برای بازی در دو فیلم آناتومی یک سقوط و منطقه مورد علاقه ، اکا چاولشویلی برای فیلم پرنده سیاه پرنده بلک بری ، آلما پویستی برای نقش آفرینی در فیلم برگ های افتاده ، میا مک کنا-بروس برای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت کن و ونیز در جوایز فیلم اروپا

رقابت کن و ونیز در جوایز فیلم اروپا