مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-19فرهنگي

ارسال 322 اثر به جشنواره ابن حسام خوسفی


رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، گفت: تعداد 322 اثر در زمینه های مختلف به جشنواره ابن حسام خوسفی ارسال شد که از نفرات برتر هر بخش، امروز در مراسم اختتامیه تجلیل می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، گفت: تعداد 322 اثر در زمینه های مختلف به جشنواره ابن حسام خوسفی ارسال شد که از نفرات برتر هر بخش، امروز در مراسم اختتامیه تجلیل می شود.

سید محمدحسین سیدکاشی، امروز 27 آبان افزود: جهاد دانشگاهی استان چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی، ادبی و هنری ابن حسام خوسفی را با مشارکت دانشگاه ها، میراث فرهنگی و نهاد کتابخانه های عمومی برگزارکرد.

سیدکاشی در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی خوسف، بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و کشف استعدادهای ادبی، هنری و فرهنگی، ایجاد فضای مناسب برای تعامل و ارتقای اشعار شاعران، ایجاد حس دوستی و الفت بین شاعران و معرفی شخصیت ابن حسام به فرهنگ دوستان است.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، تصریح کرد: جشنواره ابن حسام قابلیت تبدیل شدن به یک ظرفیت ملی را دارد و می توان با تلاش های بیشتر ابن حسام را به عنوان یک برند فرهنگی ملی معرفی کرد.

وی، با بیان اینکه از 8 نفر برگزیده و 7 نفر شایسته تقدیر در این جشنواره تجلیل می شوند، یادآور شد: سال آینده شاهد برگزاری جشنواره از توس تا خوسف خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 322 اثر به جشنواره ابن حسام خوسفی

ارسال 322 اثر به جشنواره ابن حسام خوسفی