مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-24اجتماعي

فرزندخواندگی 28 کودک نیازمند درمان در استان فارس


مدیرکل بهزیستی استان فارس از واگذاری سرپرستی تعداد 28 کودک نیازمند درمان به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی در این استان خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا هوشیار در دومین همایش تجلیل از خانواده های فرزندپذیر با نیاز های ویژه امروز با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی این امر خداپسندانه، اظهار داشت: خانواده های پذیرای فرزند با نیاز ویژه با کرامت و بزرگ منشی با خدا معامله کرده اند و با انتخاب فرزندان دارای معلولیت و بیماری برای فرزندخواندگی با جدیت به دنبال برطرف کردن مشکلات این بچه ها هستند.

مدیرکل بهزیستی استان فارس، افزود: تعداد قابل توجهی از فرزندانی که در طول سال به دلیل بی سرپرستی و بد سرپرستی در شیرخوارگاه ها و خانه های کودکان و نوجوانان پذیرش می شوند به دلایل متعدد دچار معلولیت ها و بیماری های مادرزادی یا ژنتیکی هستند و به همین دلیل شانس ورود آن ها در خانواده جایگزین نسبت به دیگر کودکان کمتر است که لازم است در این خصوص آگاه سازی و فرهنگ سازی انجام شود.

به گفته وی، بسیاری از این کودکان در صورت حضور در کانون گرم خانواده می توانند محدودیت های ناشی از مشکلات جسمی و روانی را بهبود ببخشند، همان طور که همیشه بیان شده، معلولیت محدودیت نیست و امکان رشد توانایی ها و پتانسیل های این کودکان در خانواده فراهم خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندخواندگی 28 کودک نیازمند درمان در استان فارس

فرزندخواندگی 28 کودک نیازمند درمان در استان فارس