مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 07:302023-11-08بين الملل

گفت وگوی تلفنی هریس و رییس رژیم صهیونیستی


کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا در گفت وگوی تلفنی با اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی آخرین تحولات در غزه را بررسی و بار دیگر حمایت آمریکا از حملات وحشیانه صهیونیست ها در غزه را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رویترز، کاخ سفید عصر سه شنبه (به وقت محلی) با صدور بیانیه ای از گفت وگوی تلفنی هریس و هرتزوگ خبر داد.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، معاون رییس جمهور آمریکا در این تماس تلفنی درباره آخرین تحولات نوار غزه با رییس رژیم صهیونیستی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

هریس در این تماس تلفنی با تکرار دوباره حمایت آمریکا از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه و در حالی که تعداد شهدای فلسطینی در اثر حملات صهیونیست ها از مرز 10 هزار نفر گذشته است، گفت: (رژیم) اسراییل باید در جنگ با حماس به قوانین بین المللی بشردوستانه احترام گذاشته و اهمیت حفاظت از جان غیرنظامیان را مد نظر قرار دهد.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، معاون رییس جمهور آمریکا در این گفت وگوی تلفنی بر تمرکز خود و جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده بر روی آزاد کردن گروگان ها در نوار غزه تاکید کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است که هرتزوگ نیز در این تماس خطاب به معاون رییس جمهور آمریکا گفت که تا زمان آزادشدن اسرای صهیونیست، هیچ آتش بسی برای نوار غزه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی هریس و رییس رژیم صهیونیستی

گفت وگوی تلفنی هریس و رییس رژیم صهیونیستی