موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-05اقتصادي

حدف صندلی های متروی سئول به دلیل ازدحام جمعیت/ واگن های ایستاده قطار جهنمی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به دلیل ازدحام بیش از حد مترو سئول، مردم محلی به آن لقب «قطار های جهنمی» داده اند همچنین بعد حادثه مرگبار هالوین سال گذشته، - حدف صندلی های متروی سئول به دلیل ازدحام جمعیت/ واگن های ایستاده قطار جهنمی! شرکت متروی سئول برای کنترل ازدحام جمعیت مسافران می خواهد واگن های ایستاده بدون صندلی طراحی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به دلیل ازدحام بیش از حد مترو سئول، مردم محلی به آن لقب قطار های جهنمی داده اند همچنین بعد حادثه مرگبار هالوین سال گذشته، ترس از تصادف با جمعیت افزایش یافته است که باعث شده سئول تصمیمی برای حل این مسئله بگیرد.

بلومبرگ در گزارشی به این موضوع پرداخته است که در ادامه ترجمه اختصاصی دانشجو را از این گزارش می خوانید:بلومبرگ در گزارش خود آورده است: سئول قصد دارد با برداشتن صندلی در برخی از قطار ها متروی خود آزمایشی کند تا ازدحام در سیستم متروی خود را کاهش دهد.

در ادامه گزارش بلومبرگ آمده است: متروی سئول در 1 نوامبر اعلام کرده که از ژانویه در ساعات شلوغی، صندلی ها را از دو کوپه خطوط 4 و 7 مترو حذف می کند و 12.

6 متر مربع (136 فوت مربع) فضا آزاد می کند.

خط 4 از جنوب غربی شهر به شمال شرقی از طریق ایستگاه اصلی سئول و خط 7 از شمال به جنوب می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدف صندلی های متروی سئول به دلیل ازدحام جمعیت/ واگن های ایستاده قطار جهنمی!

حدف صندلی های متروی سئول به دلیل ازدحام جمعیت/ واگن های ایستاده قطار جهنمی!