مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-05ورزشي

کسب مقام سوم مسابقات بین المللی هنرهای رزمی سواره توسط ورزشکار ایلامی


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام گفت: عسل غیاثی ورزشکار ارزنده ایلامی مقام سوم مسابقات بین المللی هنرهای رزمی سواره با نام جام راه ابریشم را کسب کرد.

- سعید خسروی نژاد سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام، شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: عسل غیاثی در مسابقات بین المللی هنرهای رزمی سواره جام راه ابریشم مقام سوم را کسب کرد.

وی افزود: غیاثی از ورزشکاران ارزنده  ایلامی و عضو باشگاه پما البرز زیر نظر استاد قورچیان در این دوره از مسابقات حضور یافت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام ادامه داد: چهارمین دوره مسابقات هنرهای رزمی سواره با نام جام راه ابریشم در سبک های کاباک، سریال شوت و نیز کاشای با حضور 16 شرکت کننده از کشورهای ایران، قطر و چین در استان البرز برگزار شد.

وی یادآور شد: عسل غیاثی طی این سال ها مقام های متعددی در مسابقات کشوری کسب کرده و یکی از منتخبین ایران در رده نونهالان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در این مسابقات در گروه سنی زیر شانزده سال کوشا قورچیان بر سکوی نخست و باربد راد عنوان دومی را نیز کسب کردند.

پایان پیام /


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مقام سوم مسابقات بین المللی هنرهای رزمی سواره توسط ورزشکار ایلامی

کسب مقام سوم مسابقات بین المللی هنرهای رزمی سواره توسط ورزشکار ایلامی