مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-06اجتماعي

گلایه رییس کل دادگستری سمنان از عملکرد پارکینگ های سمنان


رییس کل دادگستری استان سمنان از نحوه عملکرد دستگاه های متولی در موضوع توقفگاه های وسایل نقلیه در سراسر استان سمنان گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه تا قبل از ورود دستگاه قضایی استان به موضوع توقفگاه ها، هیچ ساماندهی درستی برای وسایل نقلیه مردم در پارکینگ ها انجام نشده و اموال مراجعین به صورت نادرست نگهداری شده است.

وی در اجرای دستورالعمل ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه، از پارکینگ های نگهداری وسایل نقلیه توقیفی در حوزه قضایی سمنان بازدید کرد.

رییس کل دادگستری استان سمنان در حاشیه این بازدید گفت:حجم انبوهی از خودرو، موتورسیکلت توقیف شده در پارکینگ های شهر سمنان بلاتکلیف هستند که در شرایط غیراستاندارد و مدت طولانی در آن مراکز نگهداری می شوند.

عبداللهی افزود: ضعف در بکارگیری و نحوه ارائه خدمات صحیح به مراجعین از سوی متصدیان وقت پارکینگ ها به وضوح مشاهده می شود؛ انتظار می رفت نهاد های مسئول در انجام وظایف خود مثمرثمر عمل می کردند.

وی ادامه داد: مسئولان و متولیان مربوطه باید نسبت به اموال مردم حساس باشند و با جدیت لازم در تعیین تکلیف وسایل نقلیه و ساماندهی پارکینگ ها اقدام کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه رییس کل دادگستری سمنان از عملکرد پارکینگ های سمنان

گلایه رییس کل دادگستری سمنان از عملکرد پارکینگ های سمنان