مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-18سياسي

اهمیت مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بر هیچ کسی پوشیده نیست


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در مراسم معارفه مدیر جدید پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی گفت: اهمیت مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل: اهمیت مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بر هیچ کسی پوشیده نیست ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در مراسم معارفه مدیر جدید پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی گفت: اهمیت مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل حسن محمدی ادیب در مراسم معارفه مدیر جدید پایگاه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی گفت: اهمیت مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بر هیچ کسی پوشیده نیست و مدیریت این مجموعه وظیفه سنگینی برعهده دارد که امیدوارم در حضور مدیر جدید شاهد اتفاقات خوبی در این پایگاه جهانی باشیم.

محمدی ادیب افزود: حکم حکومتی مقام معظم رهبری درمورد این مجموعه که در سفر به اردبیل در سال 1379 انجام شده است یک امتیاز ویژه برای مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی محسوب می شود و بر همین اساس به دنبال اختصاص ردیف بودجه ویژه برای این مجموعه هستیم که در وزارت میراث فرهنگی نیز مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بر هیچ کسی پوشیده نیست

اهمیت مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بر هیچ کسی پوشیده نیست