مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 07:552023-10-25اقتصادي

ارائه 4 میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در استان قزوین


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: طی شش ماه نخست امسال، در مجموع حدود 16 هزار نفر به قاعده حدود 4 میلیون نفرساعت در سطح استان قزوین از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

- علی طاهرخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فعالیت های سازمان فنی و حرفه ای استان قزوین در حوزه مهارت آموزی اظهار کرد: کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای در دو بخش دولتی و خصوصی به جامعه هدف خود خدمات ارائه می دهند.

وجود 11 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی در استان قزوین وی با اشاره به وجود 11 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی در سطح استان قزوین افزود: هم اکنون در هر یک از شهرستان های سطح استان یک یا دو مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی فعالیت دارند که 64 کارگاه آموزشی در این مراکز وجود دارد.

فعالیت 311 آموزشگاه آزاد در سطح استان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین تصریح کرد: همچنین 311 آموزشگاه آزاد در سطح استان فعالیت می کنند که با دریافت تعرفه های مشخص شده در هیات نظارت این سازمان، به ارائه آموزش مهارتی در خوشه های صنعت، کشاورزی، خدمات و هنر می پردازند.

وی عنوان کرد: در 6 ماه نخست سال جاری در مراکز آموزشی دولتی بیش از 2 میلیون نفرساعت خدمات آموزشی ارائه شده که بالغ بر 10 هزار نفردوره را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 4 میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در استان قزوین

ارائه 4 میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در استان قزوین