مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-07سياسي

فلسفه وجودی دولت خدمت به مردم است


وزیر کشور در شورای اداری شهرستان بویین زهرا گفت: فلسفه وجودی دولت خدمت به مردم است و دولتمردان باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنند.

- ایسنا/قزوین وزیر کشور در شورای اداری شهرستان بویین زهرا گفت: فلسفه وجودی دولت خدمت به مردم است و دولتمردان باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنند.

احمد وحیدی سه شنبه 16 آبان در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: خدمت گذاری به مردم وظیفه دولت و دولتمردان است و فلسفه وجودی دولت خدمت به مردم است و این خدمتگزاری باید از سر تواضع و فروتنی صورت گیرد و مردم باید اخلاق خوب مدیران و احساس دلسوزی دستگاه ها را درک کنند.

وی ادامه داد: خیلی از مسائل در بدو امر و با برخورد خوب دولتمردان نسبت به مردم برطرف می شود و اگر مردم احساس کنند در مراجعه به یک اداره با دلسوزی با آن ها رفتار می شود به طور قطع حس اعتماد و اطمینان بیشتری به آن ها دست خواهد داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: شناسایی ظرفیت ها یکی دیگر از موضوعاتی است که باید نسبت به آن برنامه ریزی و مدیریت داشت چراکه در کشور ظرفیت هایی وجود دارد که در لایه های پنهانی قرار دارد و اگر شناسایی نشود به طور قطع با مشکل مواجه خواهیم شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی بیان کرد: سرمایه انسانی یکی از بزرگترین سرمایه های هر مملکت به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه وجودی دولت خدمت به مردم است

فلسفه وجودی دولت خدمت به مردم است