مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-23فرهنگي

چرا «گابریل گارسیا مارکز» راضی به انتشار آخرین رمانش نبود؟


«گابریل گارسیا مارکز» نویسنده تحسین شده کلمبیایی اندکی پیش از مرگش در سال 2014 درخواست کرد که آخرین رمانش با عنوان «تا ماه آگوست» منتشر نشود - چرا گابریل گارسیا مارکز راضی به انتشار آخرین رمانش نبود؟ گابریل گارسیا مارکز نویسنده تحسین شده کلمبیایی اندکی پیش از مرگش در سال 2014 درخواست کرد که آخرین رمانش با عنوان تا ماه آگوست منتشر نشود در حالی که گابریل گارسیا مارکز نویسنده فقید و نامدار کلمبیایی راضی به انتشار آخرین رمانش نبود اما خانواده او تصمیم به انتشار این کتاب در سال آینده میلادی گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، گابریل گارسیا مارکز نویسنده تحسین شده کلمبیایی اندکی پیش از مرگش در سال 2014 درخواست کرد که آخرین رمانش با عنوان تا ماه آگوست منتشر نشود، با این حال، هفته گذشته پسران او بر خلاف وصیت پدرشان اعلام کردند که این اثر در ماه مارس سال آینده منتشر خواهد شد.

درست و یا اشتباه بودن تصمیم خانواده مارکز بر خلاف میل این نویسنده پیچیده است چرا که او در زمان نوشتن رمان پایانی خود دچار زوال عقل شده بود.

  شاید مارکز که در سال 1982 برنده جایزه نوبل ادبیات شد، این اثر را با رمان های قبلی خود مقایسه کرده و به دلیل زوال عقلش آن را اثری نامناسب می دانسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «گابریل گارسیا مارکز» راضی به انتشار آخرین رمانش نبود؟

چرا «گابریل گارسیا مارکز» راضی به انتشار آخرین رمانش نبود؟