مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-12اقتصادي

کمک نقدی هم وطنان به غزه از 812 میلیارد ریال گذشت


با ادامه اجرای پویش بشردوستی جمعیت هلال احمر، میزان کمک های نقدی هم وطنان ایرانی به مردم مظلوم فلسطین به بیش از 812 میلیارد ریال رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، وحید سلیمی ، رییس سازمان داوطلبان گفت: پویش بشردوستی که با هدف جمع آوری کمک های نقدی به نفع مردم غزه از طریق اعلام شماره حساب های هلال احمر نزد بانک های مرکزی و ملی از 17 مهرماه آغاز شده است، به رغم گذشت 33 روز همچنان کانون توجه و مورد اقبال و استقبال عموم هم وطنان است.

سلیمی ادامه داد: از ابتدای اعلام فراخوان رسمی این پویش در تاریخ 17 مهرماه تا روز جمعه 19 آبان ماه، افزون بر 812 میلیارد ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب های رسمی جمعیت هلال احمر نزد بانک های مرکزی و ملی واریز شده است.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‎احمر با اشاره به کمک 26 میلیارد ریالی هم‎وطنان به زلزله‎ زدگان ولایت هرات افغانستان، افزود: با احتساب کمک 26 میلیارد ریالی به زلزله زدگان ولایت هرات افغانستان، مجموع کمک های نقدی مردم کشورمان به غزه و افغانستان در جریان دو پویش اخیر جمعیت هلال احمر تاکنون به 838 میلیارد ریال رسیده است که البته فرایند جمع آوری مشارکت های مردمی به نفع زلزله زدگان افغانستان در تاریخ 28 مهرماه به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک نقدی هم وطنان به غزه از 812 میلیارد ریال گذشت

کمک نقدی هم وطنان به غزه از 812 میلیارد ریال گذشت