مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-24بين الملل

اسراییل اشغالگر رکورد جدیدی از ظلم و ستم را به نام خود ثبت کرده است


رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر اسراییل، گفت: این رژیم توانسته تمام مرزهای سبوعیت و وحشی گری را جابجا کند و رکورد جدیدی از ظلم و ستم را به نام خود ثبت کند.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر اسراییل، گفت: این رژیم توانسته تمام مرزهای سبوعیت و وحشی گری را جابجا کند و رکورد جدیدی از ظلم و ستم را به نام خود ثبت کند.

حسن محمدی مجد در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و با اشاره به آیه أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُمۡ ظُلِمُواْۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَیٰ نَصۡرِهِمۡ لَقَدِیرٌ ، اظهار کرد: در آیه 39 سوره حج آمده است به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردید، اجازه جهاد داده شده است چرا که مورد ستم قرار گرفته اند و خدا بر یاری دادن آنها تواناست .

وی با بیان این که تاریخ سراسر ظلم و ستم فلسطین قلب هر انسان آزاده ای را مملو از غم و اندوه می کند، افزود: رژیم جعلی و غده سرطانی اسراییل که توسط استکبار جهانی و انگلستان این روباه پیر در منطقه خاورمیانه ایجاد شد تا سرمنشاء ظلم و ستم به ملت مسلمان فلسطین شود، 75 سال جرم و جنایت، وحشی گری، اشغال زمین ها و منازل، مهاجرت اجباری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل اشغالگر رکورد جدیدی از ظلم و ستم را به نام خود ثبت کرده است

اسراییل اشغالگر رکورد جدیدی از ظلم و ستم را به نام خود ثبت کرده است