مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-01پزشكي

ماسکی که برای زیبایی و جوانسازی پوست معجزه می کند


اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که استفاده از میوه ها و مواد طبیعی را به جای استفاده از مواد آرایشی و شیمیایی ترجیح می دهید، خرمالو گزینه مناسبی است که به زیبایی و درخشانی پوست کمک می کند، - چین و چروک را تا حد زیادی کاهش داده و به شفافیت پوست می افزاید.

عصر ایران- خرمالو سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، آهن، فسفر و ویتامین های B و C است و دارای مزایای زیادی برای سلامتی است که از این روی مصرف آن در فصول سرد سال توصیه می شود.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که استفاده از میوه ها و مواد طبیعی را به جای استفاده از مواد آرایشی و شیمیایی ترجیح می دهید، خرمالو گزینه مناسبی است که به زیبایی و درخشانی پوست کمک می کند، چین و چروک را تا حد زیادی کاهش داده و به شفافیت پوست می افزاید.

در این قسمت تعدادی از ماسک های تهیه شده از خرمالو را به شما معرفی خواهیم کرد.

1_ماسک خرمالو برای رفع چین و چروک: این ماسک چین و چروک را کاهش می دهد، منافذ باز پوست را پاکسازی کرده و باعث زیبایی و شادابی آن خواهد شد.

مواد لازم:1 عدد خرمالوی رسیده1 عدد زرده تخم مرغ و آبلیموطرز تهیه و طریقه استفاده:ابتدا خرمالو را کاملا له کنید و بعد زرده تخم مرغ و آبلیمو را به آن بیافزایید، به خوبی هم بزنید تا زمانی که ترکیبی یکدست حاصل شود، سپس ماسک بدست آمده را روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسکی که برای زیبایی و جوانسازی پوست معجزه می کند

ماسکی که برای زیبایی و جوانسازی پوست معجزه می کند