مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-23سياسي

برخورداری قشر کارگر و بازنشسته از معیشت و رفاه مهم است


امام جمعه اصفهان برخورداری قشر کارگر و بازنشسته از معیشت و رفاه را مهم دانست و افزود: این که انسان بخواهد کاری را انجام دهد غیر از شدن و انجام یافتن آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاری از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد،امام جمعه اصفهان در دیدار با روسا و نمایندگان تشکل های کارگری، صنفی و کانون های بازنشستگی استان ضمن تایید خواسته های به حق این قشر اظهار داشت: این که انسان بخواهد کاری را انجام دهد غیر از شدن و انجام یافتن آن است، هم چنان که امیرمومنان(ع) نیز زمانی که به حکومت رسید اعلام کردند که تمام سعی خود را برای نابود کردن معاویه به کار می برند، اما این اتفاق نیفتاد، لذا خواستن ها غیر از توانستن است.

امام جمعه اصفهان با بیان برخی از اقدامات و دستاوردهای نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این کشور، مملکت بزرگی است و هزاران کار برای انجام دادن وجود دارد و ما هنوز پس از گذشت 30 سال از جنگ تحمیلی  هم چنان در جنگ و تحریم قرار داریم.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر وجود اشکالات و نواقص قانونی در مسئله تامین اجتماعی تصریح کرد: قانون تامین اجتماعی این است که از مردم بگیرد و به آنها پس بدهد، اما اشتباهاتی در کار می شود و این اشتباهات این است که تامین اجتماعی مستقل نمی باشد و از آنجا که از دولت مستقل نیست، دولت ها پول تامین اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری قشر کارگر و بازنشسته از معیشت و رفاه مهم است

برخورداری قشر کارگر و بازنشسته از معیشت و رفاه مهم است