مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-10سياسي

طوفان الاقصی واکنشی دفاعی از سوی فلسطین است


نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: عملیات طوفان الاقصی واکنشی دفاعی از سوی فلسطین و پاسخ مدت ها تحقیر شدن توسط رژیم غاصب و ظالم صهیونیست است.

- حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ضمن تأکید بر بی تفاوت نبودن مسلمانان نسبت به یکدیگر اظهار کرد: پیرامون مسائل روز امروز از عمده ترین مسائلی که ما باید به آن توجه داشته باشیم بحث غزه است.

وی افزود: از دو جهت توجه و تبیین مسئله فلسطین و مسئله غزه مهم هست؛ 1) اهمیت تبیین مظلومیت غزه 2) اهمیت تبیین ماهیت استکباری رژیم صهیونیستی.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در خصوص تبیین سراسر ابعاد مظلومیت غزه عنوان کرد: بحمدالله تبیین سراسری ابعاد این مظلومیت به گونه ای بوده که دنیا متوجه این مظلومیت شده است و امروز در کشورهای غربی و کشورهای دیگر که مسئولینشان در جنایات این رژیم کودک کش دخیل هستند، مردم با آن ها همراهی نمی کنند.

وی تعهد بدون تخصص را یک ایراد اساسی دانسته و عامل کاهش کیفیت کار نیروی جوان در مقابله با دشمن دانست و ادامه داد: در ایران اسلامی تهرانی مقدم ها حاج قاسم ها هم تخصص و هم تعهد نیروی جوان را در کنار هم قراردادند و توانستد دستاوردهای زیادی را ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی واکنشی دفاعی از سوی فلسطین است

طوفان الاقصی واکنشی دفاعی از سوی فلسطین است