مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:452023-10-23فرهنگي

کشف داود رشیدی، همچنان جذابیت دارد


اول بار داود رشیدی بود که نمایشنامه «در انتظار گودو» را به هموطنان خود معرفی کرد، حالا حدود 55 سال از آن دوره می گذرد و این نمایشنامه همچنان روی صحنه تئاتر ما جان می گیرد.

- اول بار داود رشیدی بود که نمایشنامه در انتظار گودو را به هموطنان خود معرفی کرد، حالا حدود 55 سال از آن دوره می گذرد و این نمایشنامه همچنان روی صحنه تئاتر ما جان می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی دو اجرای گوناگون از نمایشنامه در انتظار گودو روی صحنه رفته است؛ مازیار لرستانی بعد از 17 سال دوری از تئاتر، یکی از کارگردان هایی است که اخیرا اجرایی از این نمایشنامه را روی صحنه برده است.

او چندی پیش همین نمایشنامه را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد که پایان زودهنگام آن سبب شد دوباره آن را در خانه نمایش دا اجرا کند.

او حالا آخرین اجراهای این نمایش را با بازی افسر اسدی، امیرعباس توفیقی، آبتین جاوید، محمد آقامحمدی، مصطفی فرهادمهر، مهرزاد عسکری روی صحنه می برد.

همزمان با او، اجرایی دیگر از همین نمایشنامه در قالبی کاری دانشجویی با کارگردانی علیرضا حاجی بابایی در تالار اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه رفت.

این گروه درباره محتوای نمایش خود چنین توضیح داده است: در انتظار گودو معرف همه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف داود رشیدی، همچنان جذابیت دارد

کشف داود رشیدی، همچنان جذابیت دارد