مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-19اجتماعي

کمبود فضای آموزشی و فرسودگی برخی مدارس کرمان، از چالش های آموزش و پرورش است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: یکی از چالش های موجود آموزش و پرورش به ویژه در شهر کرمان، کمبود فضای آموزشی و فرسودگی بافت بعضی مدارس است که احداث مدارس و مجتمع هایی نظیر پروژه شهید سلیمانی با 42 کلاس درس می تواند تا حد زیادی این مشکل را برطرف کند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: یکی از چالش های موجود آموزش و پرورش به ویژه در شهر کرمان، کمبود فضای آموزشی و فرسودگی بافت بعضی مدارس است که احداث مدارس و مجتمع هایی نظیر پروژه شهید سلیمانی با 42 کلاس درس می تواند تا حد زیادی این مشکل را برطرف کند.

رضا رضایی 28 آبان ماه در نشست هم اندیشی با جمعی از روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهر کرمان با اشاره به تحصیل 750 هزار نفر دانش آموز در استان اظهار کرد: مشارکت فکری و همیاری خانواده ها نقش موثری در پویایی و رفع چالش ها و مشکلات مدارس دارد.

وی افزود: یکی از چالش های موجود آموزش و پرورش به ویژه در شهر کرمان، کمبود فضای آموزشی و فرسودگی بافت بعضی مدارس است که احداث مدارس و مجتمع هایی نظیر پروژه شهید سلیمانی با 42 کلاس درس می تواند تا حد زیادی این مشکل را برطرف کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مقتضی است روسای انجمن های اولیا و مربیان مشکلات موجود در مدارس را شناسایی و در چنین جلساتی بازگو کنند، همچنین رفتار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضای آموزشی و فرسودگی برخی مدارس کرمان، از چالش های آموزش و پرورش است

کمبود فضای آموزشی و فرسودگی برخی مدارس کرمان، از چالش های آموزش و پرورش است