مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-03اقتصادي

تداوم گلایه مردم از قبوض آب در فاریاب رودان


بدنبال اظهار نظر مدیر آب و فاضلاب رودان درباره آب دادن باغ و درختان توسط برخی از مردم و علت صدور قبوض میلیونی آب، اهالی دهستان فاریاب می گویند: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، گلایه مردم دهستان فاریاب رودان از صدور قبوض میلیونی آب برای آنان موجب شد تا طی روزهای گذشته مسؤولان آب و فاضلاب شهرستان رودان و بخشدار مرکزی رودان از این روستا بازدید و با مردم این منطقه دیدار و گلایه های آنان را بشنوند.

با وجودی که کمالی مدیر آب و فاضلاب رودان هم قول بررسی بیشتر موضوع را داده اما مردم خواهان بررسی دقیق تر موضوع هستند و می گویند با آب جیره بندی نمی توان درخت و باغ آبیاری کرد و ادعای مدیر آب و فاضلاب رودان در این زمینه و یکی از علل صدور قبوض میلیونی را مورد تشکیک قرار داده اند.

فعالان اجتماعی روستای فاریاب هم می گویند: کمبود آب در این منطقه به گونه ای است که در اغلب مواقع آب جیره بندی است و جایی برای آبیاری درختان با شبکه آب روستا باقی نمی ماند.

دهیار و شورای روستای فاریاب همچنین از آبفای رودان انتظار دارند تا مدیریت این اداره با حضور در روستای فاریاب، جوابگوی درخواست های مردم در این زمینه و بررسی دقیق ماجرا باشد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم گلایه مردم از قبوض آب در فاریاب رودان

تداوم گلایه مردم از قبوض آب در فاریاب رودان