مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 23:102023-10-27سياسي

طوفان الاقصی ثمره مجاهدت های شهید سلیمانی است


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: عملیات طوفان الاقصی ثمره مجاهدت های مردی بود که انتفاضه سنگ را به صائقه موشک های دوربرد مقاومت تبدیل کرد و رزمندگان فلسطینی به تاسی از شهید سلیمانی در راه آرمان های اسلام جهاد می کنند.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: عملیات طوفان الاقصی ثمره مجاهدت های مردی بود که انتفاضه سنگ را به صائقه موشک های دوربرد مقاومت تبدیل کرد و رزمندگان فلسطینی به تاسی از شهید سلیمانی در راه آرمان های اسلام جهاد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی زاهدی پنجم آبان ماه در آیین رونمایی از مستند سرمشق که بر اساس زندگینامه 11 شهید شهر کاظم آباد کرمان ساخته شده، با اشاره به قتل عام مردم مظلوم غزه و سکوت جامعه بین الملل در برابر این همه ظلم آشکار بیان کرد: امروز کربلای جهان اسلام، غزه است و بعد از 1400 سال باز هم یزیدیان آب را به روی اطفال بسته و کودکان مظلوم غزه از کمترین امکانات انسانی بی بهره اند و مورد اصابت موشک قرار می گیرند و در کنار این همه جنایت، سکوت جوامع بین الملل مانند نمکی بر زخم داغ دیدگان این فاجعه انسانی است.

وی رادمردی و استقامت مردم غزه را مثال زدنی دانست و افزود: اگر امروز روح مقاومت در غزه وجود دارد و مردم مظلوم فلسطین با امید به آینده در جهاد با رژیم غاصب صهیونیستی هستند، حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی ثمره مجاهدت های شهید سلیمانی است

طوفان الاقصی ثمره مجاهدت های شهید سلیمانی است