مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-05سياسي

هفته فرهنگی شهرستان خوسف برگزار می شود


فرماندار خوسف با اشاره به اینکه برای اولین بار هفته فرهنگی این شهرستان در هفته پایانی آبان برگزار می شود، گفت: در این هفته برنامه های مختلفی از جمله همایش منطقه ای ابن حسام، - ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف با اشاره به اینکه برای اولین بار هفته فرهنگی این شهرستان در هفته پایانی آبان برگزار می شود، گفت: در این هفته برنامه های مختلفی از جمله همایش منطقه ای ابن حسام، اولین جشنواره ملّه در دستور کار قرار دارد.

سیدعلی حسینی- فرماندار خوسف- امروز 14 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته فرهنگی شهرستان خوسف از 22 تا 28 آبان ماه تعیین شده است، اظهار کرد: دلیل این نامگذاری 28 آبان ماه، روز وفات ابن حسام خوسفی است که در شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی به عنوان روز خوسف نام گذاری شده است.

به گفته وی، هدف از برگزاری این هفته معرفی فرهنگ و شخصیت های فرهنگی شهرستان در سطح ملی و استانی است تا مقدمه ای برای تبیین توانمندی ها و ظرفیت های شهرستان باشد.

فرماندار خوسف با بیان اینکه هفته فرهنگی این شهرستان امسال برای نخستین بار اجرا خواهد شد، از اجرای برنامه ها و جشنواره های شاخص در این هفته در شهر خوسف خبر داد.

به گفته وی، شهرستان خوسف بیشتر از اینکه محروم باشد ظرفیت های خاص دیده نشده دارد و از نظر استراتژیک بودن بعد از بیرجند، یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته فرهنگی شهرستان خوسف برگزار می شود

هفته فرهنگی شهرستان خوسف برگزار می شود