مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-05پزشكي

ماجرای تجمع اعتراضی تعدادی از کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه چه بود؟


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: موضوع اعتراضی تعدادی از همکاران مربوط به نحوه ی اجرای طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری بود که دانشگاه درحال مساعدت برای حل این مشکل است.

- علی افشانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تجمع اعتراضی تعدادی از کارکنان بیمارستان امام خمینی شهرستان ارومیه اظهار داشت: موضوع اعتراضی برخی از همکاران در رابطه با تعرفه گذاری خدمات پرستاری بوده و اصلا موضوع معوقات کارکنان این بیمارستان مورد بحث نبوده بلکه اعتراض به نحوه تعرفه گذاری خدمات پرستاری بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پس از سال ها در سال 1402 به اجرا درآمده که ممکن است طبیعتا ایراداتی در ابتدای اجرای این طرح وجود داشته باشد.

افشانی گفت: موضوع تعرفه گذاری خدمات پرستاری بیشتر مربوط به وزارت بهداشت یوده و به دانشگاه علوم پزشکی استان ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: با این حال دانشگاه علوم پزشکی ارومیه تمام تلاش خود را برای مساعدت حل مشکلات موجود در این طرح خواهد کرد.

در این زمینه فرشاد محمدی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار کرد: قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری چندین سال بود که علیرغم پیگیری های دانشگاه ها اجرا نشده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تجمع اعتراضی تعدادی از کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه چه بود؟

ماجرای تجمع اعتراضی تعدادی از کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه چه بود؟