مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-07بين الملل

بلینکن برای حضور در اجلاس گروه هفت به ژاپن رفت


وزیر امور خارجه آمریکا بعد از آنکه به تازگی تور سفرش به غرب آسیا را به پایان رساند، امروز سه شنبه همراه با همتایاش از کشورهای عضو گروه هفت با هدف انجام مذاکراتی دو روزه وارد ژاپن شد.

- وزیر امور خارجه آمریکا بعد از آنکه به تازگی تور سفرش به غرب آسیا را به پایان رساند، امروز سه شنبه همراه با همتایاش از کشورهای عضو گروه هفت با هدف انجام مذاکراتی دو روزه وارد ژاپن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت که انتظار می رود جنگ یک ماهه رژیم صهیونیستی علیه غزه و تلاشها برای کاستن از تاثیرات جنایات ضد انسانی این رژیم یکی از تمرکزهای اصلی این نشست باشد.

اما علاوه بر جنگ روسیه و اوکراین، انتظار می رود مسائل دیگری شامل احتمال انجام یک آزمایش هسته ای جدید از سوی کره شمالی، نگرانی های غرب درباره جسارت جهانی فزاینده چین و جنگ روسیه و اوکراین نیز از جمله دیگر مسائل موجود در دستور کار این نشست وزرای خارجه گروه هفت باشد.

بلینکن قبل از آنکه عازم تور آسیایی شود به خبرنگاران در آنکارا گفت: با وجود آنکه ما تمرکز شدیدی بر بحران در غزه داریم، تمرکز و تعهد خیلی زیادی نیز به کارهای مهمی که در حوزه هند-اقیانوسیه و دیگر بخش های جهان انجام می دهیم داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن برای حضور در اجلاس گروه هفت به ژاپن رفت

بلینکن برای حضور در اجلاس گروه هفت به ژاپن رفت