مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-05سياسي

چهار نوع شهریه به مدارس غیردولتی فارس ابلاغ شده است


رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان فارس از ابلاغ چهار نوع شهریه به مدارس غیردولتی فارس خبر داد.

- عقیل علی شاهی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار کرد: بیش از یک هزار و 226 مدرسه غیر دولتی در استان فارس در مقاطع مختلف در حال ارائه خدمات به بیش از 145 هزار و 566 دانش اموز هستند.

وی اضافه کرد: شورای نظارت در سطح کشور میزان دریافت شهریه در مدارس غیردولتی را تعیین کرده و اطلاعات مربوط به شهریه های مدارس غیردولتی در این سامانه بارگذاری شده است.

علی شاهی در خصوص عوامل مؤثر در تعیین شهریه مدارس غیردولتی نیز تأکید کرد: از جمله عوامل مؤثر در تعیین شهریه مدارس غیردولتی می توان به تعداد دانش آموزان، تعداد کلاس های درس، میزان حقوق پرداختی به معلم و مدیر، متراژ عرصه، اجاره بها و هزینه های پرداختی به عوامل اجرایی مدرسه است.

به گفته این مقام مسئول حداقل و حداکثر قیمت اجاره بها مدارس غیردولتی در فارس احصا شده و در سامانه های مربوطه نیز بارگذاری شده است.

رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان فارس در خصوص انواع شهریه در مدارس غیردولتی نیز تأکید کرد: چهار نوع شهریه در مدارس غیردولتی ابلاغ شده که از جمله این شهریه ها می توان به شهریه مصوب، شهریه کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار نوع شهریه به مدارس غیردولتی فارس ابلاغ شده است

چهار نوع شهریه به مدارس غیردولتی فارس ابلاغ شده است