مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-19بين الملل

گردان های قسام: 29 جنگ افزار دشمن را در روز جاری منهدم کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از هدف قراردادن 29 جنگ افزار ارتش رژیم صهیونیستی طی روز جاری در مناطق توأم، - گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که طی روز جاری 29 جنگ افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق مختلف نوار غزه هدف قرار داده و منهدم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از هدف قراردادن 29 جنگ افزار ارتش رژیم صهیونیستی طی روز جاری در مناطق توأم، جبالیا، بیت لاهیا و زیتون واقع در نوار غزه خبر داد.

علاوه بر این گردان های قسام بیان کرد که در جریان حمله به دو نفربر، یک تانک و پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی که در یک مدرسه نزدیک بیمارستان رنتیسی سنگر گرفته بودند چندین نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

همچنین مبارزان قسام موفق شدند محل حضور تعداد زیادی از نظامیان اشغالگر را با دو راکت تی بی جی ضدسنگر و ضدنفر هدف قرار بدهند و با ورود به این محل نظامیانی که در این مکان باقی مانده بودند را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردان های قسام: 29 جنگ افزار دشمن را در روز جاری منهدم کردیم

گردان های قسام: 29 جنگ افزار دشمن را در روز جاری منهدم کردیم