مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-13دانش

ناحیه نوآوری مدرس هفته آینده افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نادری منش، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در خصوص ناحیه نوآوری مدرس گفت: یکی از راه های پاسخگویی به نیاز های جامعه، - ناحیه نوآوری دانشگاه تربیت مدرس به زودی آغاز به کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نادری منش، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در خصوص ناحیه نوآوری مدرس گفت: یکی از راه های پاسخگویی به نیاز های جامعه، این است که ابتدا بتوانیم در محیط و محدوده خودمان اثرگذار باشیم و در این راستا دانشگاه با راه اندازی ناحیه نوآوری در صدد ایفای نقش اجتماعی خود است تا بتواند با ایجاد این ناحیه به کانونی برای فعالیت های نوآورانه فرهنگی، اجتماعی، تکنولوژیکی و اقتصادی در منطقه مورد هدف تبدیل شود.

وی افزود: ناحیه نوآوری مدرس باهدف توسعه زیست بوم نوآوری ایجاد می شود تا با محوریت مراکز دانشگاهی و علمی، اماکن و فضا های اطراف دانشگاه تربیت مدرس را به محل استقرار مناسبی برای فعالیت های نوآورانه با نگاه ویژه به مباحث اجتماعی و فرهنگی تبدیل و در نهایت بتواند در اشتغال پایدار و اقتصاد دانش محور بر اساس اصول توسعه پایدار تأثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: این ناحیه بیش از 370 هکتار وسعت داشته که طی مذاکراتی با شهرداری این رقم به 450 هکتار افزایش یافته است که محدود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناحیه نوآوری مدرس هفته آینده افتتاح می شود

ناحیه نوآوری مدرس هفته آینده افتتاح می شود