مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:552023-11-08بين الملل

کرملین: دکترین روسیه در مقابله با ماهیت تهاجمی غرب مشخص است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز چهارشنبه درباره خطرات استفاده از سلاح های کشتار جمعی در سخنانی اعلام کرد: - سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز در سخنانی با واکنش به توقیف دارایی های مسکو در غرب تأکید کرد: دکترین روسیه در مقابله با ماهیت تهاجمی غرب مشخص است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز چهارشنبه درباره خطرات استفاده از سلاح های کشتار جمعی در سخنانی اعلام کرد: ماهیت تهاجمی غرب نسبت به روسیه پوشیده نیست، در دکترین ما همه چیز توضیح داده شده است.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این ارتباط گفت: گفتگو درباره ثبات راهبردی روسیه و غرب ضروری است.

روسیه آماده گفتگو ها درباره ثبات راهبردی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: توقیف دارایی های روسیه در خارج از کشور هزینه هایی را برای کسانی که این کار را انجام می دهند خواهد داشت و اقداماتی نیز در واکنش انجام خواهد شد.

این مقام کرملین در خصوص تعلیق معاهده نیرو های مسلح متعارف در اروپا از سوی کانادا، آمریکا و انگلیس و نیز استقبال ناتو از این اقدام گفت: در واقع تعلیق فعالیت آمریکا و ناتو تحت پیمان نیرو های مسلح متعارف در اروپا شرایط را تغییر نخواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: دکترین روسیه در مقابله با ماهیت تهاجمی غرب مشخص است

کرملین: دکترین روسیه در مقابله با ماهیت تهاجمی غرب مشخص است