مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-12حوادث

انجام جراحی نادر و نفس گیر برای نجات جوان 16 ساله از مرگ در زرندیه


سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان زرندیه از نجات جان جوان 16 ساله ای در این بیمارستان خبر داد که به دلیل اصابت گلوله امیدی به زنده ماندن او نبود.

- ایسنا/مرکزی سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان زرندیه از نجات جان جوان 16 ساله ای در این بیمارستان خبر داد که به دلیل اصابت گلوله امیدی به زنده ماندن او نبود.

دکتر احسان فرهادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جوان 16 ساله ای که دریک درگیری، در ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دچار خونریزی شدید شده بود با کمک جراحان بیمارستان امام رضا(ع) زرندیه طی یک عمل مشترک و اورژانسی از مرگ نجات پیدا کرد.

وی افزود: عمل جراحی انجام شده توسط پزشکان جراح این بیمارستان بسیار سنگین و حیاتی و از جمله عمل های جراحی نادر به شمار می رود که خوشبختانه با موفقیت انجام شد.

دکتر مهدی بورچی یکی از جراحان این بیمارستان در توضیح فرآیند عمل جراحی گفت: بیمار یک جوان 16 ساله بود که گلوله به سمت چپ شکم او وارد شده و پس از عبور از شکم، در سمت مقابل، زیر پوست قرار گرفته بود.

وی افزود: پس از انتقال بیمار به اتاق عمل در جراحی بسیار سنگین و نفس گیر، شکم و روده های آسیب دیده ترمیم شد.

چون گلوله از کنار پانکراس عبور کرده و موجب پارگی ورید اجوف( بزرگترین رگ داخل شکم) شده بود، آسیب های متعددی به اندام بیمار وارد کرده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام جراحی نادر و نفس گیر برای نجات جوان 16 ساله از مرگ در زرندیه

انجام جراحی نادر و نفس گیر برای نجات جوان 16 ساله از مرگ در زرندیه