مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-18سياسي

وحشت دشمنان از یک پیام


این پیام درست در زمانی صادر شده که عملیات زمینی صهیونیست ها در نوار غزه در اطراف بیمارستان شفا به بن بست رسیده و طبق آنچه منابع صهیونیست اذعان کرده اند، - خبری از کشف شبکه پیچیده و چندلایه تونل های حماس نیست.

فارس پلاس؛ حنیف غفاری در یادداشتی نوشت: گردان های قسام، شاخه نظامی حماس پیام سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به محمد ضیف فرمانده کل گردان های قسام را منتشر کرده که در بخش مهمی از آن آمده است: این پیروزی بزرگ (عملیات توفان الاقصی) و دستاورد بی نظیر را که در تاریخ نبرد با دشمن صهیونیست سابقه نداشته، تبریک گفته و از درگاه خداوند برای شهدا علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل را مسألت می نمایم.

در پایان بار دیگر بر عهد و میثاق و التزام ایمانی و برادرانه که ما را کنار هم جمع می کند، تاکید می کنم و به شما اطمینان می دهم در راستای ادامه حمایت های موثر از مقاومت، هر آنچه را که بر ما در این نبرد تاریخی لازم باشد، انجام دهیم .

رمزگشایی از پیام سردار قاآنی، از همان لحظه انتشار این نامه در دستور کار استراتژیست های غربی و صهیونیست قرار گرفته و بسیاری از تحلیلگران مسائل منطقه، ماهیت آن را راهبردی و عملیاتی تلقی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت دشمنان از یک پیام

وحشت دشمنان از یک پیام