مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-17سياسي

استقبال بی‎نظیر یزدی ها از جشنواره زیبایی اسب


سی و چهارمین دوره مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب خون خارجی در رده C ایکاهو در اشکذر یزد با استقبال بی نظیر مردم و مسئولان استان همراه بود.

- ایسنا/یزد سی و چهارمین دوره مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب خون خارجی در رده C ایکاهو در اشکذر یزد با استقبال بی نظیر مردم و مسئولان استان همراه بود.

سعید ابوطالبی رییس هیات سوارکاری استان یزد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز این رقابت ها از روز 24 آبانماه، اظهار کرد: این رقابت ها که در مجتمع تفریحی، گردشگری و سوارکاری بیک در شهرستان اشکذر جریان دارد، تاکنون با استقبال گسترده علاقمندان همراه بوده و تعداد زیادی از مسئولان استان نیز از نزدیک پای تماشای این رقابت ها نشستند.

به گفته وی، در این دوره از رقابت ها تعداد 120 راس از باکیفیت‎ترین و زیباترین اسب های اصیل عرب سراسر کشور در رده خون خارجی تا امروز جمعه 26 آبانماه توسط پنج داور از کشورهای بلژیک، ایتالیا و ایران مورد قضاوت قرار می‎گیرند.

رییس هیات سوارکاری استان با بیان این که در این مسابقات اسب هایی از استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، فارس، خوزستان، بوشهر، کرمان و یزد حضور دارند، گفت: این مسابقات از ساعت 10 تا 17 به صورت یکسره برگزار می شود و در نهایت زیباترین اسبهای شرکت کننده در این رقابت ها معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بی‎نظیر یزدی ها از جشنواره زیبایی اسب

استقبال بی‎نظیر یزدی ها از جشنواره زیبایی اسب