مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:302023-10-25سياسي

سفر ریاست جمهوری بە کردستان در سطح ملی و منطقەای حائز اهمیت است


دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: سفر ریاست جمهوری بە استان کردستان در سطح ملی و منطقەای حائز اهمیت است.

- ایسنا/کردستان دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: سفر ریاست جمهوری بە استان کردستان در سطح ملی و منطقەای حائز اهمیت است.

سیداحمد عبودتیان عصر امروز (3آبان) در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: کردستان این روزها در حال مهیا شدن برای سفر آیت اللە رییسی است.

وی بە موضوع مردمی سازی دولت سیزدهم اشارە و عنوان کرد: یکی از اهداف دولت سیزدهم مردمی سازی دولت است و باید گفت کە شعار مردمی سازی یک شعار سیاسی نیست و هدف اصلی دولت سیزدهم است.

عبودتیان بیان کرد: هر کشوری براساس سابقە، تاریخ، فرهنگ و مذهب الگوی خاصی را برای حکمرانی خود اتخاذ کردە است، انقلاب اسلامی ایران نیز در چهل و پنج سال گذشتە از بدو تاسیس آن توسط بنیان گذار انقلاب اسلامی تاکنون نە یک حزب سیاسی خاصی داشتە و نە قشون نظامی با او همراهی کردە و نە کشور خارجی خاصی حامی و پشتیبان آن بودە است و براساس گفتمان و ارتباط با مردم و روحانیان حکومت خود را تاسیس و رویە انقلاب را پیش بردە است.

وی اضافە کرد: امام با همراە ساختن ملت ایران بە پیروزی دست یافت و ابرقدرت های منطقە و جهان را ناکام گذاشت و پس از بە پیروزی رسیدن، جمهوری اسلامی را بە رفراندوم گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ریاست جمهوری بە کردستان در سطح ملی و منطقەای حائز اهمیت است

سفر ریاست جمهوری بە کردستان در سطح ملی و منطقەای حائز اهمیت است