مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-01اقتصادي

تشکیل 10 پرونده احتکار و گرانفروشی لاستیک درهمدان


معاون بازرسی اداره کل صمت استان همدان با اشاره به اجرای مانور سراسری بازرسی از اماکن، اصناف و بازار استان همدان، از تشکیل 10 پرونده احتکار و گرانفروشی لاستیک در این مانور خبرداد.

- ایسنا/همدان معاون بازرسی اداره کل صمت استان همدان با اشاره به اجرای مانور سراسری بازرسی از اماکن، اصناف و بازار استان همدان، از تشکیل 10 پرونده احتکار و گرانفروشی لاستیک در این مانور خبرداد.

مرتضی بیدآبادی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در مانور یک روزه بازرسی از اماکن، اصناف و بازار همدان که با حضور 26 تیم بازرسی انجام شد، 75 پرونده تشکیل شده که بیشترین پرونده تخلف در زمینه لاستیک، قاچاق و آرایشگاه زنانه بوده است.

وی با اشاره به نظارت بر بازار لاستیک، تصریح کرد: عرضه لاستیک باید در قالب سامانه جامع تجارت صورت بگیرد اما با توجه به مشکلاتی که در زمینه تولید لاستیک به وجود آمده بود تاحدودی بازار ملتهب شده است که براین اساس بازرسی و نظارت بر قیمت و عرضه لاستیک به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

بیدآبادی با بیان اینکه از ابتدای آبان خرید و فروش لاستیک باید در پلتفرم های اینترنتی و سامانه فروش شفاف انجام شود که این طرح به صورت آزمایشی شروع شده است، افزود: 10 پرونده احتکار و گرانفروشی در زمینه لاستیک در استان همدان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 10 پرونده احتکار و گرانفروشی لاستیک درهمدان

تشکیل 10 پرونده احتکار و گرانفروشی لاستیک درهمدان