مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 20:452023-10-26پزشكي

15 هزار و 800 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی کشور افزوده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه در دیدار آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار داشت: در مدت تشکیل دولت سیزدهم اقدامات خوبی در عرصه سلامت صورت گرفته است که این امر با همت نیرو های متدین در تمام کشور .

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش تعداد 15 هزار و 800 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی کشور طی دو سال اخیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی ظهر پنجشنبه در دیدار آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار داشت: در مدت تشکیل دولت سیزدهم اقدامات خوبی در عرصه سلامت صورت گرفته است که این امر با همت نیرو های متدین در تمام کشور که توانمندی خوبی در عرصه های مختلف به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت دارند پدید آمد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز داشت: 5 دهک اول مشمول بیمه رایگان درمان شدند و صندوقی ویژه بیماران خاص تشکیل شد که در سال گذشته مبلغ 5 هزار میلیارد تومان و در سال جاری نیز 7 هزار میلیارد تومان به آن اختصاص یافت که 107 بیماری خاص را پوشش می دهد.

وی ابراز داشت: کودکان تازه متولد شده 5 سال بیمه می شوند و زایمان طبیعی نیز رایگان است و با اجرای طرح سلامت خانواده تلاش می شود با تشکیل پرونده سلامت برای هر ایرانی مراقبت های بهداشتی و درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار و 800 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی کشور افزوده شد

15 هزار و 800 تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی کشور افزوده شد