مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-01سياسي

سرپرست بخشدار مرکزی فردیس مشخص شد


طی حکمی از سوی استاندار البرز محمدتقی اسداللهی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان فردیس منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، به پیشنهاد فرماندار فردیس و با  حکم استاندار البرز محمدتقی اسدالهی جانشین محمدصابر فلاح نژاد بخشدار سابق فردیس شد.

   محمدفیضی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس در مراسم معارفه بخشدار مرکزی فردیس که ظهر امروز برگزار شد،  ضمن قدردانی از  زحمات  محمدصابر نژادفلاح بخشدار سابق فردیس،  تغییر و تحولات را لازمه رشد هر  مجموعه دانست و گفت:  فرصت خدمت کوتاه است و  قرار گرفتن در هر جایگاهی را باید  برای خدمت به نظام و مردم مغتنم شمرد.

  وی با اشاره به اینکه به ازای هر یک از صندلی های مدیریتی جان  سه شهید جان فدا شده است؛  افزود:  ارزش جایگاه های مدیریتی به عملکرد افراد است.

همه ما مدیون خون شهدا هستیم و عملکرد ما باید به گونه ای باشد  که  در مقابل شهدا و خانواده های آنها دین خود را  ادا کنیم.

  فیضی با اشاره به انتخابات نمایندگان مجلس در سال جاری، گفت:  امسال وظیفه سنگینی چون برگزاری  انتخابات و افزایش مشارکت مردمی را پیش رو داریم  و تجربه اسداللهی  از سال ها خدمت در فرمانداری فردیس می تواند در برگزاری هرچه بهتر و مشارکت حداکثری مردم  در انتخابات موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست بخشدار مرکزی فردیس مشخص شد

سرپرست بخشدار مرکزی فردیس مشخص شد