مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-08بين الملل

کمک 200 میلیون یورویی فرانسه به اوکراین


وزارت دفاع فرانسه از تصمیم دولت ماکرون برای اضافه کردن اعتبار 200 میلیون یورویی دیگر به بسته کمکی اش به اوکراین در جنگ با روسیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سباستین لکورنو وزیر دفاع فرانسه عنوان کرده است که این کشور قصد دارد 200 میلیون یوروی دیگر را در قالب بسته کمکی خود به اوکراین در جنگ با روسیه جهت تامین نیازهای تسلیحاتی این کشور بگنجاند.

تحت تاثیر این حمایت 200 میلیون یورویی، به ارتش اوکراین اجازه داده می شود تا به خرید تجهیزات نظامی از کشور فرانسه برای جنگ با روسیه ادامه دهد.

لکورنو در سخنرانی خود در مجلس ملی فرانسه در باب اعطای این بسته کمکی عنوان کرد: در مجلس به اصلاحیه ای رای داده شد که به موجب آن 200 میلیون یوروی دیگر اعتبار به صندوق حمایت از اوکراین اضافه می شود.

به گفته وی اقدام اخیر دولت فرانسه این کشور را قادر می سازد تا به یک استراتژی جدیدی برای دستیابی به تجهیزات جدید از سوی ارتش اوکراین دست پیدا کرد.

بودجه اضافی در نظر گرفته شده برای اوکراین بخشی از لایحه بودجه ای خواهد بود که در تاریخ 8 نوامبر در پارلمان فرانسه مورد بحث قرار می گیرد.

پارلمان فرانسه در تاریخ ژوییه 2023 با این موضوع که بودجه دفاعی اش را تا سال 2030 افزایش دهد، موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 200 میلیون یورویی فرانسه به اوکراین

کمک 200 میلیون یورویی فرانسه به اوکراین