مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:502023-10-29بين الملل

سناتور آمریکایی: اسراییل باید قوانین بین المللی را رعایت کند


یک قانونگذار آمریکایی روز یکشنبه از اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه به شدت انتقاد کرد و رعایت قوانین بین المللی از سوی تل آویو را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برنی سندرز قانونگذار ایالت ورمونت آمریکا وضعیت انسانی در غزه را وخیم خواند و از رژیم صهیونیستی خواست قوانین بین المللی را رعایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، برنی سندرز ، قانونگذار آمریکایی عصر یکشنبه به وقت تهران در شبکه اجتماعی اکس نوشت: وضعیت انسانی در غزه وخیم است و لحظه به لحظه بدتر می شود.

اسراییل باید قوانین بین المللی را رعایت کند و به مردان، زنان و کودکان بی گناه اجازه دهد به غذا، آب، تجهیزات پزشکی و سوختی مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

شمار شهدای غزه در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 8005 نفر رسید که 3324 نفر آن ها را کودکان، 2062 نفر را زنان و 460 نفر را افراد سالخورده تشکیل می دهند.

این آمار در بیست و سومین روز از جنگ علیه غزه اعلام شده و جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران محله های مسکونی ادامه می دهند و تنها ظرف چند ساعت گذشته 302 نفر به شهادت رسیده اند.

أشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت که رژیم صهیونیستی طی چند ساعت گذشته مرتکب 56 مورد کشتار شده است که در نتیجه آن 302 نفر که اکثر آن ها از آوارگان در جنوب نوار غزه بودند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: اسراییل باید قوانین بین المللی را رعایت کند

سناتور آمریکایی: اسراییل باید قوانین بین المللی را رعایت کند