مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 07:552023-11-15بين الملل

ژست انسان دوستانه کاخ سفید در پی یورش اشغالگران به بیمارستان الشفا


کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره عملیات از سوی رژیم صهیونیستی و اعزام نیروهای این رژیم به بیمارستان الشفا ادعا کرد، بیمارستان ها و بیماران در داخل این مراکز بهداشتی باید محافظت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری العربیه، یکی از سخنگوهای شورای امنیت ملی آمریکا در پاسخ به سوالی درباره تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در داخل بیمارستان الشفا در نوار غزه گفت: کاخ سفید درباره جزییات عملیات نظامی در جریان اسراییل صحبت نمی کند.

وی مدعی شد: همانطور که گفته ایم ما حمله هوایی به بیمارستان را حمایت نمی کنیم و نمی خواهیم شاهد باشیم که افراد بی گناه، افراد بی پناه و بیمارانی که نیازمند مراقبت های پزشکی هستند، در میان آتش گرفتار شوند.

بیمارستان ها و بیماران باید محافظت شوند.

این اظهارات پس از آن مطرح شده که جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اوایل روز سه شنبه صحبت کرد پیش از آنکه رژیم صهیونیستی عملیات خود به داخل بیمارستان الشفا را اعلام کند.

درباره این عملیات در این گفت وگوی تلفنی صحبت نشد و کاخ سفید در بیانیه ای که پیش از این گفت وگو منتشر کرد بر اقداماتی برای آزادسازی گروگان های در دست حماس تمرکز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژست انسان دوستانه کاخ سفید در پی یورش اشغالگران به بیمارستان الشفا

ژست انسان دوستانه کاخ سفید در پی یورش اشغالگران به بیمارستان الشفا