مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-13سياسي

جزییات بازگشت و تشییع پیکر اسلامی ندوشن


پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن 28 آبان به ایران می رسد و پس از برگزاری مراسم تشییع در تهران در 29 آبان، 30 آبان در نیشابور و در جوار آرامگاه عطار به خاک سپرده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک،ایسنا نوشت: حدود 18 ماه از درگذشت محمدعلی اسلامی ندوشن، چهره مطرح فرهنگ و ادب ایران می گذرد و سرانجام پیکر او که به صورت امانی در آرامگاهی در کانادا به خاک سپرده شده بود به ایران منتقل می شود.

محمدجواد حق شناس به عنوان وکیل از طرف خانواده اسلامی ندوشن، صبح دوشنبه 22 آبان ماه در نشست خبری آیین بازگشت و تشییع پیکر زنده یاد دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن که در مرکز جمعیت یزدی های مقیم مرکز (بنیاد اندیشه و احسان توحید) برگزار شد، جزییاتی را از بازگشت پیکر این نویسنده، شاعر، پژوهشگر و مترجم و خاکسپاری او بیان کرد.

در ابتدای این نشست به برخی حاشیه ها درباره اقامت محمدعلی اسلامی ندوشن در کانادا پرداخته شد و غیاثی ندوشن _ مدیر بنیاد _ گفت که آقای دکتر هر از گاهی برای دیدار با فرزندانشان به کانادا می رفتند و حتی در مواردی برای تدریس در دانشگاه نیز دعوت می شدند.

ایشان فروردین سال 1395 گفتند برای سفری پنج _ شش ماهه به کانادا می روند و اواخر تابستان برمی گردند ولی در آن جا دچار عارضه و بیماری شدند و پزشکان ایشان را از سفر هوایی طولانی منع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازگشت و تشییع پیکر اسلامی ندوشن

جزییات بازگشت و تشییع پیکر اسلامی ندوشن