مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-11سياسي

آیت الله جاودان: مسئولان هیأت ها با نیت خالص، برای هدایت مردم کار کنند


آیت الله جاودان در همایش مدیران هیأت های کشور گفت: قدم نخست برای حضور مؤثر در جریان هدایت، نیت خالص است و مسئولین هیأت ها نیز باید نیت خالص داشته باشند و تنها برای امام حسین(ع) کار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هجدهمین همایش مدیران هیأت های محوری و برگزیده کشور به همت جامعه ایمانی مشعر در تهران برگزار شد.

 نخستین گام در جریان هدایت خلوص نیت است آیت الله محمدعلی جاودان در این همایش، اظهار کرد: جریان کربلا یک جریان هدایتی است.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز نماز می خوانیم به برکت کربلا است، مطرح کرد: اگر قیام امام حسین(ع) علیه حکومت یزید نبود، قطعاً امروز چیزی از اسلام باقی نمانده بود.

این استاد درس اخلاق با بیان اینکه جریان هدایت از زمان حضرت آدم تا ظهور حضرت حجت(ع) برقرار است، عنوان کرد: ما نیز می توانیم در این جریان هدایت سهمی داشته باشیم و اگر این وظیفه را به خوبی انجام دهیم، قطعاً در تاریخ زنده خواهیم ماند.

وی با اشاره به اینکه قدم نخست برای حضور مؤثر در جریان هدایت، نیت خالص است، خاطرنشان کرد: افرادی که در گذشته توانستند در جریان هدایت مؤثر باشند، دغدغه دین دارند.

جاودان با بیان اینکه این افراد چیزی برای خودشان نمی خواهند، تصریح کرد: مسئولین هیأت ها نیز باید نیت خالص داشته باشند و تنها برای ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جاودان: مسئولان هیأت ها با نیت خالص، برای هدایت مردم کار کنند

آیت الله جاودان: مسئولان هیأت ها با نیت خالص، برای هدایت مردم کار کنند