مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-30سياسي

اخذ پروانه فعالیت روانشناسان و مشاوران منوط به پذیرش در آزمون صلاحیت حرفه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فتحی رییس سازمان نظام روانشناسی ایران در نشست خبری گفت: آزمون صلاحیت حرفه ای متقاضیان کار در مشاوره و روانشناسی در راستای اخذ پروانه فعالیت، - رییس سازمان نظام روانشناسی گفت: فعالیت به عنوان روانشناس و مشاوره منوط به پذیرش در آزمون صلاحیت حرفه ای و اخذ مجوز از سازمان روانشناسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فتحی رییس سازمان نظام روانشناسی ایران در نشست خبری گفت: آزمون صلاحیت حرفه ای متقاضیان کار در مشاوره و روانشناسی در راستای اخذ پروانه فعالیت، 15 دی ماه برگزار می شود.

به گفته وی، اکنون درگاه مجوز پروانه فعالیت برای روانشناسان و مشاوران بسته است و با برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای و مصاحبه می توانند وارد درگاه شوند و مدارک خود را بارگذاری کرده و مجوز دریافت کنند.

فتحی گفت: فعالیت به عنوان روانشناس و مشاوره منوط به اخذ مجوز از سازمان روانشناسی و مشاوره است و در غیر اینصورت فعالیت آن ها غیر قانونی است.

رییس سازمان نظام روانشناسی ایران افزود: بحث بازرسی دفاتر و کلینیک های روانشناسی در این دوره جدی گرفته می شود.

او گفت: افراد قبل از مراجعه به روانشناس می توانند از سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استعلام بگیرند تا دچار مشکل نشوند و بصورت آنلاین پیامک برای گیرنده خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ پروانه فعالیت روانشناسان و مشاوران منوط به پذیرش در آزمون صلاحیت حرفه ای

اخذ پروانه فعالیت روانشناسان و مشاوران منوط به پذیرش در آزمون صلاحیت حرفه ای