مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-05بين الملل

رسوایی در 20 دقیقه


صهیونیست ها «موساد»، «شاباک» و «امان» را مخوف ترین سرویس های جاسوسی عنوان می کردند که با جاسوس افزارهای نظیر «پگاسوس» توانایی ردیابی همه اطلاعات را دارد و به این ترتیب آنها هرگز غافلگیر نمی شوند.

- صهیونیست ها موساد ، شاباک و امان را مخوف ترین سرویس های جاسوسی عنوان می کردند که با جاسوس افزارهای نظیر پگاسوس توانایی ردیابی همه اطلاعات را دارد و به این ترتیب آنها هرگز غافلگیر نمی شوند.

دروغی که پس از گذشت 25 روز از عملیات طوفان الاقصی برای افکار عمومی بهتر مسجل شد و حالا همه مردم جهان می دانند که دولت اشغالگر فلسطین در این عرصه نیز مانند بخش نظامی غیرقابل نفوذ نیست و افشای گاف های اطلاعاتی رژیم جعلی، ماموریت رزمندگان حماس در این مقطع بود که به ثمر نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین صبحی، در یادداشتی نوشت: شکست غیرقابل ترمیم دستگاه های امنیتی اسراییل، موساد ، شاباک و امان چه پیام هایی دارد؟ تا قبل از 15مهر ماه مدعی بودند به راحتی و با فشردن یک دکمه می توانند کشور مورد نظرشان را به زانو دربیاورند و با افتخار از عملیات های تروریستی که داشتند، می گفتند و فیلم ساختند، ادعایی که با عملیات طوفان الاقصی همچون قلعه ای شنی فرو ریخت.

به همین دلیل، شکست و از هم گسیختگی بهترین تعبیری است که می توان از ارتش فوق مدرن اسراییل در نبرد ناهمتراز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی در 20 دقیقه

رسوایی در 20 دقیقه