مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-19پزشكي

پرستاری یعنی شیفت‎ های طولانی با چاشنی اضطراب و خطر افسردگی


شغل پرستاری با ساعت های کار طولانی در شرایط خاص بیمارستانی باعث فرسوده شدن سریع پرستاران می شود، بسیاری از افرادی که وارد این رشته می شوند، - ایسنا/البرز پرستار منتخب استان البرز گفت: شغل پرستاری با ساعت های کار طولانی در شرایط خاص بیمارستانی باعث فرسوده شدن سریع پرستاران می شود، بسیاری از افرادی که وارد این رشته می شوند، به دلیل نداشتن انگیزه لازم تمایلی به جذب در مراکزدرمانی ندارند.

رضا محمد نیا در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در مقایسه با کشورهایی که در پرستاری پیشرو هستند، ایران جایگاه در خور و شایسته ای ندارد و به بهبود و ارتقا این جایگاه هم پرداخته نشده است.

پرستاران برای این امر تلاش کرده اند، ولی متاسفانه متولیان توجهی برای ارتقاء جایگاه تحصیلی، شغلی و معیشتی پرستاری از خود نشان نداده اند.

در زمان کرونا پرستاران ازخودگذشتگی های بسیاری کردند، از تجربه آن سال ها می توان فهمید که به پرستاران چه نیاز اساسی داریم، اما متاسفانه در آن دوران آن طور که باید پرستاران دیده نشدند.

مسئول درمانگاه بیمارستان مدنی کرج ادامه داد: این موضوع باعث شده مشکلات عدیده ای برای پرستاران به وجود آید، از جمله کمبود پرستار و تمایل پرستاران به مهاجرت که این روزها دغدغه جامعه پزشکی و پرستاران و خانواده ها آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاری یعنی شیفت‎ های طولانی با چاشنی اضطراب و خطر افسردگی

پرستاری یعنی شیفت‎ های طولانی با چاشنی اضطراب و خطر افسردگی